Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to zaawansowany proces, na który składają się różne działania. Czynności wykonywane na stronie możemy podzielić na dwie podstawowe grupy, czyli prace on-page oraz prace off-page. Biorąc pod uwagę wszystkie działania, które są niezbędne do wypozycjonowania danej strony internetowej, ustalamy całkowity miesięczny koszt usługi.
Ceny pozycjonowania ustalane są indywidualnie dla każdej witryny i uzależnione są od wybranego modelu współpracy.
Istotnym elementem branym pod uwagę przy wycenie usługi jest typ strony.
Odpowiednio dobrana strategia pod konkretny rodzaj strony może przynieść zadowalające efekty.
Proponujemy rozwiązania dla małych, lokalnych firm, jak również dla tych większych.
Warto zwrócić uwagę na to, co można pozycjonować.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Bardzo istotnymi elementami podczas pracy nad tego typu stronami jest wykonywanie ciągłych analiz oraz optymalizacji. Ważne jest zdobywanie wysokich pozycji pod słowa kluczowe związane z określonymi kategoriami sklepu oraz z konkretnym asortymentem , który znajduje się w ofercie
Pozycjonowanie lokalne
Składają się na nie działania, które mają na celu podniesienie widoczności danej witryny w kontekście wyznaczonego regionu. W przypadku tego typu stron występuje kilka rodzajów działań, które nie są zauważalne w przypadku klasycznego pozycjonowania.
Pozycjonowanie stron firmowych
W tym przypadku najważniejsze jest określenie wyrażeń kluczowych, które pozwoliłyby na skuteczny wzrost wyświetleń na stronie. Przy tym typie strony również ważna jest optymalizacja oraz dostarczenie wysokiej jakości linków.
Na powyższych przykładach można zauważyć, że nie każdy typ stron wymaga podjęcia jednakowych działań i w związku z tym ceny będą się różnić.
Duża ilość czynników wpływająca na cenę usług nie pozwala na trzymanie się sztywnego cennika. Właśnie dlatego przygotowujemy indywidualne projekty kampanii SEO.